這兩天哼哼唱唱的 BGM
像年久失修重複跳針的唱盤 (記得歌詞的就那兩句),不知覺得就哼在嘴裡了

淡淡的,表面上裝著輕描淡寫無所謂...
卻深刻的把一個人獨自承受著悲苦,由天冷、心痛、誰在乎帶的絲絲入扣

--
作詞:魯維孝
作曲:Adrian Fu
編曲:劉志遠

就讓記憶回到那天的那個夢
再活一遍那段過去的那分鐘
一個人低頭  一個人祈求  太空洞
我還不相信  我不相信  連夢都失控

愛那麼傷  傷那麼重  我不想  我不懂
天那麼冷  心那麼痛  我承受

你那麼走  走那麼久  走遍放縱的自由
路那麼長  手那麼空  誰在乎

你喚不回  放下這負累  自由飛
走了不要追  就連呼吸都不對  無所謂
一個人低頭  一個人祈求  太沉重
我還要答案  我還要習慣  好困難

愛那麼傷  傷那麼重  我不想  我不懂
天那麼冷  心那麼痛  我承受

你那麼走  走那麼久  走遍放縱的自由
路那麼長  手那麼空  誰在乎

愛那麼傷  那麼重  我不懂
心那麼冷  那麼痛  我承受


I used to try all the simple things to love you
I used to try all the simple things to please you
And I don't believe, and I don't believe that you're gone
And I don't believe, and I don't believe that you're here

Say what you want, say what you want
I don't care anymore
Say what you want, say what you want
I don't mind
Do what you want, say what you will
There won't be a case for us
Say what you will, say what you can
I don't mind

And I don't know just how to treat you better
On a rainy day I don't know just how to say it's ok
And I don't believe, and I don't believe that you're gone, oh…
And I don't believe, and I don't believe that you're here

Say what you will, say what you want
I don't care anymore
Say what you can, say what you will
I don't mind
Say what you will, do what you can
There's no case for us
Say what you will, say what you can
I don't mind

I don't know just how to treat you better
I just don't know how to love you better

arrow
arrow
    全站熱搜

    CBC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()